1. 2.
အနာ

တိုက္တိုက္ဆိုင္ဆိုင္
ဘ၀ကိုအညည္းေငြ႕ဆံုးကာလမွာ
ဘ၀အတြက္
အားတက္ဖြယ္အေကာင္းဆံုးသတင္းကိုၾကားရတယ္။




က်မႀကိဳေနရမယ့္လမ္းမေပၚကေန
က်မရွိမေနျခင္းကြက္လပ္ကို အမႈမဲ့အမွတ္မဲ့ျဖတ္သန္းကာ
သူတို႔ျပန္လာၾကၿပီ။

နတ္၀င္သည္ရဲ႕ထက္သန္ပံုမ်ိဳးနဲ႔
အနာဂါတ္ဆီသြားရာလမ္းကေလးကို
ေဖာက္သူကေဖာက္၊ ျပင္သူကျပင္လို႔
သူတို႔ အင္အားေတြေရႊေရာင္ေတာက္
သူတို႔ျဖစ္တည္မႈေတြကစိန္္လိုမာေၾကာလာခ်ိန္မွာ
က်မကေတာ့
ပရမ္းပတာခုန္ေနတဲ့ႏွလံုးသားကိုထိမ္းခ်ဳပ္ရင္း
ရယ္ေမာျခင္းရႊြံ႕ေစးေတြကို မ်က္ရည္နဲ႔မံၿပီး
ေမ်ွာ္လင့္ခ်က္အေရာင္ခ်ယ္ထားတဲ့
ကြဲလြယ္ပဲ့လြယ္အိုးေလးတလံုးသြန္းခဲ့မိတာကလြဲလို႔ု႔
ဘာမွမလုပ္တတ္၊ မလုပ္ႏိုင္ခဲ့ပါ။

သူတို႔ရဲ႕ေန႔တဓူ၀ကိစၥေတြက
က်မအတြက္ေတာ့ ဒုလႅဘျဖစ္ေနျခင္းဟာ
သူတို႔နဲ႔က်မၾကားက ‘အဟ’…
ဒါေၾကာင့္လည္း သူတို႔ကသူေတာ္စင္ေတြအျဖစ္
နံရံေတြအထပ္ထပ္ၾကားမွာလြတ္ေျမာက္ခဲ့ၿပီး
က်မကပုထုဇဥ္အျဖစ္
ေလဟာနယ္ထဲမွာအက်ဥ္းက်
ေမာဟေတြနဲ႔ေလာင္ၿမိဳက္ေနခဲ့တာ။

က်မမုန္းတဲ့ ကိန္းဂဏန္းေတြေပါင္းလိုက္လို႔
ျဖစ္သြားတဲ့နံပါတ္စဥ္ေတြကိုႏွိပ္
ရင္တထိတ္ထိတ္နဲ႔ေစာင့္ရတာကပဲ
ႀကီးက်ယ္ေသာႀကိဳးပမ္းမႈျဖစ္ခဲ့။

စႀကၤ၀ဠာရဲ႕အစိတ္အပိုင္းတခုဆီ
အေငြ႕အမ်ွင္လိုလူးလြန္႔ေရြ႕လ်ား
ၿပီးေတာ့..သံမဏိနန္းႀကိဳးေလးေတြထဲ
ဓါတ္တခုအျဖစ္စီး၀င္သြားၿပီးမွ
က်မႏွလံုးသားတဖဲ့ကို လွီးထုတ္သြားတဲ့ဒါးက
"ျပန္လာခဲ့" တဲ့။

ႏွလံုးသားဒါဏ္ရာကတစိမ့္စိမ့္ထြက္ေနတဲ့ေသြးကို
ျဖည္းျဖည္းခ်င္းျပန္စုပ္ၿမိဳခ်ေနရတာ
က်မကိုယ္ထဲေသြးေတြကုန္သြားမွာစိုးလို႔ပါ။

ဘယ္ပံုစံနဲ႔ပဲျဖစ္ေစ
ခႏၵာကိုယ္ထဲမွာေသြးေတြဆက္လည္ပတ္ေနမွ
က်မႀကိဳးစားႏိုင္မယ္ေလ..။
လူတိုင္းဦးတည္ေနတဲ့
ၿပီးဆံုးျခင္းဆီမေရာက္ခင္ခရီးတေလ်ွာက္မွာ
အိမ္ကိုတေထာက္္ျပန္၀င္္ဖို႔…
သူတို႔ေဖာက္ေနတဲ့လမ္းေပၚမွာ
က်မႏိုင္သေလာက္သယ္လာတဲ့
ေက်ာက္ခဲေလးေတြျဖည့္ဖို႔…
က်မသြန္းထားတဲ့အိုးကေလးထဲ
ကန္႔ေကာ္ပန္းေတြထိုးဖို႔..။

ခက္မာ
၂၀၁၂၊ ေဖေဖာ္၀ါရီ ၃ရက္။ မနက္ ၃နာရီ ၄၉ မိနစ္
Labels: | edit post
Reactions: 
4 Responses
  1. Anonymous Says:

    သေျပေတြလည္းထိုးစိုက္ေပးပါဆရာမရယ္
    အိပ္မက္ေတြအေရာင္ေတာက္လာတုန္းမွာ
    မႏိုးခ်င္ႏိုးခ်င္နဲ႕ထရတာမ်ိဳး မျဖစ္ေစလုိဘူး


  2. phung bella Says:

    hi beautiful blog. We have a big classified site in Myanmar. Please visit us back at: http://ads.com.mm/?cid=4fd60e51e4b0fa6db841e336&utm_campaign=ads_mm_lb_blog_phung&utm_source=ads_lb_blog&utm_medium=lb_blog


  3. Unknown Says:

    က်ြန္ေတာ္ငယ္ငယ္က ဖတ္ဖူးတာ ဆရာမရဲ့ဘဝဇာတ္
    ေႀကာင္းလိုမ်ိဳး အခန္းဆက္ဝတၱဳရွည္ ရရင္ျပန္တင္ေပး
    ပါလားဆရာမ ရြက္ႏုေဝ မဂၢဇင္းမွာထင္ပါတယ္
    အားေပးလွ်က္ပါ
    ေက်ာ္သူရ


  4. ကဗ်ာလာဖတ္သြားတယ္ခင္ဗ်ာ႔
    ကဗ်ာထဲမွာ ကံေကာ္႔ရနံေတြေဝေနတာေတြ႕လုိက္ရတယ္